העיר החרדית הבאה? 2000 יחידות דיור ייבנו בטבריה עבור אנשי ה'ישוב הישן'

    ארי וידר No Comments on העיר החרדית הבאה? 2000 יחידות דיור ייבנו בטבריה עבור אנשי ה'ישוב הישן'
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם טבריה תהפוך בקרוב לעיר חרדית של ממש? כ-2000 יחידות דיור מתוכננות להיבנות בשיפוליה של טבריה, בסמוך לבית החולים פוריה, בפרויקט שמיועד ל"אנשי היישוב הישן" מירושלים ובהם החסידיות תולדות אהרן ותולדות אברהם יצחק.

    על פי התוכנית שנרקמה בשבועות האחרונים, ייבנו כבר בתוך כשנתיים מאות יחידות דיור בפרויקט המיועד לחוגים הקנאים שבירושלים, לא הרחק מקרית צאנז ההולכת ומוקמת בטבריה.

    בימים אלו מצויה ההרשמה לפרויקט בטבריה בעיצומה כשעל פי ההערכות נרשמו עד כה כ-300 אברכים מהחסידויות תולדות אברהם יצחק ותולדות אהרן.

    מאחר שמדובר בפרויקט של יזמי נדל"ן ולא בקבוצת רכישה המחיר לא צפוי להיות זול במיוחד. דירת 3 חדרים תימכר תמורת כ-650 אלף שקלים ואילו דירת בת ארבעה חדרים בכ-750 אלף שקלים.

    "אין לנו הרבה ברירות ולכן אנחנו חייבים להרחיק עד טבריה" אומר אחד מהאמרגנים ומוסיף "גם בית שמש לא נבנתה ביום אחד. בתחילה עברו אליה חלוצים ואח"כ היא הפכה להיות למה שהיא. אבל כבר עכשיו נרשמו מאות וההרשמה עדיין בעיצומה".

    ל'אתר קול חי' נודע כי בחסידות תולדות אהרן שקלו גם לבחור בעיר קרית גת כזו שבה ייפתח פרויקט לזוגות הצעירים שבחסידות אולם נראה שהמהלך לא הבשיל לכדי גמר.



    0 תגובות